Пошуковий запит: (<.>A=Бриндзя З$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Бриндзя З. Ф. Удосконалення організації обліку системи планово-запобіжного ремонту засобів праці на підприємствах цукрової промисловості [Електронний ресурс] / З. Ф. Бриндзя, Н. В. Кравчук // Наука й економіка. - 2014. - Вип. 3. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nie_2014_3_7
|
2. |
Бриндзя З. Визначення та застосування звичайної ціни в призмі податкового законодавства [Електронний ресурс] / З. Бриндзя, О. Кіляр, А. Бриндзя // Галицький економічний вісник. - 2014. - № 3. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gev_2014_3_19
|
3. |
Меленчук Ю. Т. Маркетинговий аналіз пивного ринку на первинних даних [Електронний ресурс] / Ю. Т. Меленчук, З. Ф. Бриндзя // Бізнес Інформ. - 2014. - № 9. - С. 363-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_9_64 Мета роботи - за допомогою проведеного анкетування дослідити, яка торгова марка пива користується попитом серед споживачів, які саме критерії відіграють важливу роль для вибору виробника. Предметом дослідження є пивний ринок України, а саме: пивоварні Західної України. Обсяг вибірки склав 400 чоловік. З них на питання: "Чи вживаєте Ви пиво?" 325 респондентів дали позитивну відповідь, отже, подальший аналіз проводився по кількості 325 опитуваних. У результаті дослідження ми переконалися, що пивоварні, в яких добре розвинена маркетингова діяльність, займають лідируючі позиції серед споживачів. Відтак, у пивоварній промисловості маркетинг відіграє велике значення для якості товару, асортиментної політики, характеру збутової мережі, процесу просування, зростання обсягів ринку, цінової політики та ін. Перспективою подальших досліджень є ефективне планування маркетингової діяльності на пивоварних підприємствах.
|
4. |
Бриндзя З. Ф. Прагматика удосконалення планування та управління в готельно-ресторанному бізнесі [Електронний ресурс] / З. Ф. Бриндзя, А. М. Кулик // Інноваційна економіка. - 2020. - № 7-8. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2020_7-8_9
|
5. |
Кулик А. М. Цінова політика і управління витратами в сфері послуг: економічний аспект [Електронний ресурс] / А. М. Кулик, З. Ф. Бриндзя // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 1. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_1_6
|
6. |
Бриндзя З. Ф. Сфера обслуговування як перспектива для України: фінансово-економічний аспект розвитку [Електронний ресурс] / З. Ф. Бриндзя, М. М. Фастовець // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2020. - № 1. - С. 60-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2020_1_10
|
7. |
Кулик А. М. Розвиток готельно-ресторанного бізнесу в контексті оптимізації логістичних процесів [Електронний ресурс] / А. М. Кулик, З. Ф. Бриндзя, Г. І. Спяк // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2021. - № 1(1). - С. 14-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_1(1)__4
|